כאשר מחפשים במנוע החיפוש גוגל, או, בכל מנוע חיפוש אחר, מקצוע כל שהוא ,כדאי מאוד שהחיפוש יהיה לוקואלי.
שהרי מנועי החיפוש הולכים לפי, מותגים, קידום, ומקומות.
כאשר מנוע החיפוש רואה כי מחפשים אתר מסויים בתדירות גבוה, מעלה מנוע החיפוש אתר זה למקומות גבוהים יותר בתוצאות החיפוש.
כמו כן, כאשר מנוע החיפוש רואה המלצות רבות באתרים רבים ברשת על אתר מסויים, רואה הוא כי אתר זה אכן מבוקש ומפורסם, וכך מעלה אתר זה גם כן בתוצאות החיפוש.
כאשר מחפשים מנעולן כדאי מאוד להתחיל עם חיפוש לוקאלי, אם הינכם גרים בחיפה, כדאי מאוד שתכתבו מנעולן חיפה, ולא סתם מנעולן.
ישנם מנעולנים רבים
אשר אינם מפרסמים את שמם לוקאלי, אך, כאשר יוצרים עימם קשר מגלים המבקשים כי מנעולנים אלו הינם מאיזור שונה לגמרי בארץ...
בשביל דברים אלו ישנו את החיפוש הלוקאלי, חיפוש לוקאלי זה מביא לנו אך ורק תוצאות חיפוש של אותו עיר, ככה כאשר תכתוב מנעולן חיפה יעלו לך תוצאות חיפוש של מנעולנים אך ורק באיזור חיפה.
אך, קורה לעיתים קרובות כי מנוע החיפוש מביא תוצאות גם בחיפושים לוקאלי אשר אינן תואמות לחיפוש הספציפי אשר חיפשנו.
מנועי החיפוש
דבר זה קורה כאשר מנוע החפוש רואה הרבה דברים הקשורים באתר זה לעיר אשר חפשתם.
לדוגמא: מנעולן חיפה פרסם באינדקס באינטרנט אשר אינדקס זה קשור אך ורק לתל אביב, אך, אם דבר זה קורה פעמים רבות מנועי החיפוש רואים כי מנעולן זה קשור לתל אביב וכאשר מחפשים מנעולן תל אביב, מגיעים למנעולן חיפה אשר פרסם באינדקסים ואתרי פרסום אחרים הקשורים אך ורק לעסקים בתל אביב.
וכן, פעמים רבות כאשר מנוע החיפוש מגלה כי מפרסמים אתר של בעל מקצוע מסויים בעיר אחרת ממקום המצאו, מנוע החיפוש יכול להעניש אתר זה ולהוציאו מתוצאות החיפוש...
כך, שצריכים להיות זהירים מאוד כאשר מפרסמים ושולחים המלצות באתרי אינטרנט על אתר מסויים
(מפני שיש על דבר נושא זה חיפושים רבים), אך, מבחינת גוגל יש בו טעויות כביכול, חוזרות ונשנות על דבר שאינו נכון לגבי האתר.
לסיכום,
רוצים לפרסם את אתרכם?
כדאי מאוד להקפיד על המלצות נכונות ולא שגויות לגבי אתרכם, כדי שחלילה לא יוציאו את אתרכם ממנועי החיפוש בתור ענישה.